آموزش عملی کار در بازار بورس

دسته بندي : نرم افزار » اینترنت
اگر به کار و فعالیت در بازار بورس علاقه دارید و امکان حضور در کلاسهای اموزش برای شما فراهم نیست میتوانید از این دوره استفاده برده و به راحتی وارد بازار شده و با مطالبی که در این ویدئو ها گفته میشود به امید خدا درامد و سودهای خوبی را کسب کنید .

این دوره شامل 4 جلسه اموزش می باشد که به صورت کامل و یا مجزا میتوانید درخواست دهید . این دوره کاملا تجربی بوده و مطالب گفته شده در مقالات و یا مطالبی که برای انجام معامله و کسب سود مهم نیست گفته نمیشود . حاصل 9 سال تجربه فعالیت در بورس به ساده ترین زبان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و اگر هیچ اطلاعاتی از بورس نداشته باشید بعد از این اموزشها به راحتی وارد بازار شده و به کسب سود و درامد خواهید پرداخت . همچنین امکان پشتیبانی و مشاوره نیر فراهم کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت در کنار مشاوران ما به فعالیت و کسب مهارت در معاملات بپردازید .



مطالب گفته شده در این دوره :


جلسه اول :

شناخت بازار . انواع سرمایه گذاری . انواع کسب سود . نکات فوق العاده که باعث تضمین کسب سود شما میشود در بورس . مجامع . نکات افزایش سرمایه . راهنمایی برای اخذ کد معاملات در خانه .


جلسه دوم :

اشنایی با سایت سازمان بورس . اشنایی با اصطلاحات . اشنایی با نکات مهم برای معامله و دیدگاهای بلند مدت کوتاه مدت و نوسانگیری.


جلسه سوم :

اشنایی با حرکات و رفتار حقیقی و حقوقی ها . اشنایی با پی بر ای و استفاده بلند مدت و کوتاه مدت به ساده ترین روش ممکن . اشنایی با نکات مهم صورت های مالی


جلسه چهارم:

اشنایی با یک سری ترفند عالی جهت افزایش سود دهی و کاهش ریسک . یک سری نکات تجربی جهت رفتار بازار در فصول مختلف سال . اشنایی با سایت معاملات و امکانات باشگاه.



این دوره به همراه پشتیبانی بعد از خرید و هنگام معاملات هست در وبلاگ pisteservat,blog.ir

پس از خرید فایل فیلم اموزشی به ایمیل شما ارسال میشود.



پرسود و ثروتمند باشید


http://pisteservat.blog.ir
دسته بندی: نرم افزار » اینترنت

تعداد مشاهده: 4558 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: mp4

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت: 200,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل زیپ شده که شامل 4 فیلم اموزش می باشد به ایمیل شما ارسال میشود.