پاورپوینت بازار یابی بین الملل (با کیفیت)

دسته بندي : علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 18 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
1
فصل پنجم : مطالعات فرهنگی
فرهنگ : فکر و عمل مشترک انسانها
فرهنگ : سنتها ، عادتها ، باورها ،مذهب ، هنر و زبان
2
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
شکل دهی به نحوه مصرف ، اولویت نیازها ، تمایلات و شیوه ارضای آنها .
در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی .
رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد .
3
دانش فرهنگی
دانش فرهنگی
دانش واقعی : از حقایق سخن می گوید که روش مشخصی دارد و می توان
آن را آموزش داد مثل معانی رنگها
دانش مجازی یا تفسیری : توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ
که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان
4
حساسیت فرهنگی
ارزیابی و تفسیر و درک تفاوتهای فرهنگی بدون اعمال قضاوت و آمادگی برای پذیرش و قبول آنها
5

 
دسته بندی: علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی

تعداد مشاهده: 4198 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:381 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل