تحقیق احداث سالن ورزشی 37 ص
دسته بندي :
دانش آموزی و دانشجویی »
دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 47 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
عنوان پروژه :
احداث سالن ورزشی
فهرست
خلاصه طرح .................................................................................................. 7
مقدمه ............................................................................................................. 8
مشخصات مالک طرح کسب و کار
- الف ) شخص حقيقی ............................................................................... 10
مشخصات مکانی
- ابعاد مکان ................................................................................................. 10
2
- فضای مستقيم .......................................................................................... 10
- فضای غير مستقيم و جانبی .................................................................... 10
- معيار های انتخاب مکان .......................................................................... 10
ماموريت و آينده نگری
- دور نمای کسب و کار ................................................. ............................ 11
- توليد يا خدمات کار ................................................. .............................. 11
- نياز سنجی از ديدگاه مشتری ................................................................ 11
فرآيند مديريت توليد
- نوع توليد ات کسب و کار .................................................................... 12
- ارزش برای مشتريان ................................................................................. 12
- ويژگی خاص خدمت ................................................................................... 12
- جمعيت شناسی مشتريان .......................................................................... 12
شناسايي رقبا
- مسائل قانونی و حقوقی و موانع کسب و کار .............................................. 12
3
- تاريخچه گذشته , اوضاع زمان حال , پيش بينی زمان آينده ................... 13
- تيم مديريت .................................................................................................. 14
توصيف کسب و کار
- زمان شروع طرح و بهره برداری کسب و کار .............................................. 15
- فرصتهای رشد و تهديدات محيطی کسب و کار ......................................... 15
- اطلاعات و خدمات مشاوره ای کسب و کار .................................................. 16
تحليل بازار ارزيابی ريسک
- پذيرش ميزان ريسک ................................................................................... 16
- موانع ورود به کار و راه حل های آن .............................................................. 16
- عوامل پشتيبانی قانونی يا سياسی کسب و کار ........................................... 17
- تأثير تغييرات تکنولوژی ............................................................................... 18
- تأثير تغييرات فرهنگی ، جمعيتی ، اجتماعی .............................................. 18
- بازار کسب و کار ............................................................................................... 18
خصوصيات محصول – خدمت
4
- ويژگی های خدمت .......................................................................................... 18
- نقش خدمت در نزد مشتری ............................................................................ 19
- اطلاعات فنی و دانش مربوطه .......................................................................... 19
تحليل رقابتی
- رقبای مستقيم .................................................................................................... 19
- تبليغات رقبا ....................................................................................................... 20
- نقاط ضعف و قوت ............................................................................................... 20
تحليل جغرافيايی محل کار واستراتژی بازار يابی
- دلايل انتخاب از ديدگاه مشتری ....................................................................... 21
- روشهای تبليغات خدمت .................................................................................. 21
- روش قيمت گذاری ............................................................................................ 21
- روش دريافت و استفاده بازخورد از مشتريان ................................................. 22
طرح توسعه
- مطالعات و برنامه ها ...................................................................................... 22