دانلود مقاله در مورد خـط مشـي كيفيـت و اصلاحات 65 ص

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 72 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

WWW.DANDEHSAZAN.COM
‏ 
‏ارتباط با ما
‏محصولات
‏نظامنامه کيفيت
‏معرفی
‏صفحه اصلي
‏    نظامنامه کيقيت شرکت توليدي و صنعتي دنده سازان
‏خـط‏ مشـي ‏كيفيـت ‏و‏ ‏اصلاحات
‏ 
‏2-‏1- ‏خط‏ مشي كيفيت
‏شرکت‏ ‏صنعت‏ی دنده سازان‏ ‏،‏ توليد کننده ‏انواع‏ قطعات خودرو ، چرخ دنده و .... درراستای ارتقاء کيفيت محصولات خود و با هدف ‏کسب‏ سفارشات بيشتر ، استانداردهای مديريت کيفيت ISO / TS 16949 : 2002 ‏  ‏و‏  ISO 9001:2000‏ ‏را‏ الگوی مديريت ‏کيفيت‏ خويش قرار داده وخطمشی کيفيت خود را بدين شرح  اعلام می دارد:
‏1-‏     ‏تلاش‏ ‏در‏ جهت کسب رضايت مشتريان از طريق شناسايی ، درک و برآورده سازی صحيح نيازها و ‏انتظارات‏ آنها
‏2-‏   ‏ارج‏ ‏نهادن‏ به مقام انسانی کارکنان بعنوان با ارزشترين سرمايه های شرکت از طريق رعايت ‏اصل‏ احترام متقابل ، فراهم آوردن روابط صميمی ، توجه به مسائل روحی و رفاهی آنها ، ‏ايجاد‏ فضای مناسب کاری برای آنها
‏3-‏     ‏ ‏ارتقاء‏ ‏آگاه‏ی ها ، دانش و توانايی کارکنان از طريق اجرای آموزشهای تخصصی
‏4-‏     ‏جلب‏ ‏مشارکت‏ فکری کارکنان از طريق دريافت و تشويق ايده های عملی آنها و گسترش فرهنگ ‏کارگروه‏ی
‏5-‏     ‏تعهد‏ ‏به‏ بهبود مستمر فعاليتها  از طريق تدوين ،  اجرا و اندازه گيری اهداف کيفيت
‏6-‏   ‏حرکت‏ ‏به‏ سمت ضايعات صفر از طريق انجام کليه فعاليتها بطور صحيح و منظم و در موعد مقرر ، ‏جلوگير‏ی از تکرار اشتباهات  ، کاهش انحراف از برنامه ها و تاکيد بر ﭘيشگيری از ‏خطاها
‏تشريح‏ عناصر سيستم ‏مديريت‏ كيفيت‏ 
‏4- سيستم مديريت ‏كيفيت‏ ‏ 
‏4-1- ‏نيازمنديهاي‏ عمومي
‏شركت‏ ‏صنعتي‏ دنده سازان، يك نظام مديريت كيفيت را ايجاد ‏و‏ مستند نموده، ‏آن‏ را به اجرا گذارده و از برقرار بودن آن به طور مداوم اطمينان حاصل مي نمايد و در ‏جهت‏ بهبود اثربخشي آن بر اساس نيازمنديهاي اين استاندارد بين‌المللي اقدام مي كند .
‏در‏ ‏شركت‏ صنعتي ‏دنده‏‌‏سازان،‏ ‏فرآيندهاي‏ مورد ‏نياز‏ سيستم مديريت كيفيت و كاربردهاي آنها در سرتاسر سازمان شناسايي گرديده و توالي ‏و‏ تعامل اين فرآيندها نيز مشخص شده است. اين فرآيندها ‏و‏ تعاملات آنها ‏در‏ جداول پيوست و همچنين در روشهاي اجرايي مربوطه مدون شده‌اند. علاوه بر اين، شاخص ‏هاي‏ مورد نياز براي كنترل اثربخشي اجراي اين فرآيندها تدوين شده است .
‏در‏ ‏اين‏ سازمان از دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نياز بر اساس جلسات هفتگي ، ماهيانه ‏و‏ بازنگري مديريت اطمينان حاصل مي شود.
‏همچنين‏ ‏فرآيندهاي‏ شناسايي شده طبق روش اجرايي اندازه‌گيري ميزان تحقق اهداف كيفيت به شماره QA-P-05‏ ‏و‏ همچنين روش ‏اجرايي‏ ارزيابي رضايت مشتريان به شماره QA-P-11‏ ‏مورد‏ پايش، ‏اندازه‏‌‏گيري،‏ تجزيه و تحليل قرار مي گيرد و اقدامات لازم براي بهبود مستمر طبق روش ‏اجرايي‏ اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه به شماره EN-P-05 ‏  ‏صورت‏ مي‌گيرد.
‏تصوير‏ زير وضعيت ‏سيستم‏ مديريت كيفيت ‏شركت‏ صنعتي دنده ‏سازان‏ ‏را‏ نشان ‏مي‏‌‏دهد‏.
‏ورودي
‏خروجي
‏بهبود‏ ‏مداوم‏ سيستم مديريت كيفيت
‏مشتريان
‏مشتريان
‏تحقق‏ ‏محصول
‏مديريت‏ منابع
‏محصول
‏اندازه‏ گيري ، ‏تحليل،بهبود
‏Ä
‏È
Å
‏É

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 4317 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 72

حجم فایل:99 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل