پاورپوینت برنامه بازاريابي

دسته بندي : علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 53 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
برنامه بازاريابي
شرکت پست در سال 88
با رويکرد جذب بازارهاي هدف
3
مقدمه
برنامه ريزي عملياتي به عنوان يک ابزارمديريتي محسوب مي شودکه بمنظور ارتقاءسطح فعاليت اقتصادي شرکت وحفظ تعادل بين اهداف ، منابع وموقعيت هاي متغيير دربازارفعاليت هاي اقتصادي تدوين مي گرددوهدف آن راهبردشرکت به منظوردست يابي به رشدلازم وسودرضايت بخش است.
دربرنامه ريزي عملياتي مهمترين عامل پيش بيني مسيرفعاليت شرکت(توليدمحصول وياخدمات-تعيين ميزان وسهم دربازار)با تعيين جدول زمان بندي اجراي آن مي باشد.
موقعيت ها را بايداز طريق مطالعه مستمرمحيط فعاليت شرکت شناسائي نمود.تجزيه وتحليل موقعيت ها دربازارکمک موثري دربهبودعملکرداقتصادي شرکت خواهدداشت و با استفاده از موقعيت ها دربازاررقابتي است که مي توان سهم بازار خودراافزايش داده تا به درآمدوسودموردانتظاردست يافت.
کنترل ونظارت براجراي برنامه به منظورحصول اطمينان ازدست يابي به اهداف سالانه مي باشدکه نيازمندتعريف وتعيين دقيق اهداف برنامه واندازه گيري عملکردشرکت دربازاراست.
لذا انتظار ميرود مديريت هاي اجرائي بادرنظرگرفتن بازارهاي موجود در محيط فعاليت خود (بازارهاي استان)نسبت به اجراي برنامه اهتمام لازم واقدام جدي به عمل آورند.
4
پيش بيني ترافيک بازاريابي
پيش بيني درآمد بازاريابي
تعيين بازارهاي هدف به تفکيک استانها
بخش کمي
5

 
دسته بندی: علوم پایه » دانلود پاورپوینت های علمی

تعداد مشاهده: 4349 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 53

حجم فایل:3,122 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل